Home ΘΕΑΤΡΟ “Έγκλημα και τιμωρία” για λίγες ακόμα παραστάσεις!

“Έγκλημα και τιμωρία” για λίγες ακόμα παραστάσεις!

0
235

Η μεγάλη θεατρική επιτυχία των 2 τελευταίων ετών, συνεχίζεται στο Θέατρο Άνεσις και μετά το Πάσχα για 18 και μόνο παραστάσεις….

 

 

 

 

 

Η διασκευή του παγκόσμια αναγνωρισμένου λογοτεχνικού έργου του Φίοντορ Μιχαήλοβιτς Ντοστογιέφσκι, Έγκλημα και Τιμωρία από τον Λεβάν Τσουλάτζε, καλλιτεχνικό διευθυντή του Kote Marjanishvili theatre, αφού επέστρεψε για να μας καθηλώσει για δεύτερη χρονιά θα συνεχίσει την πορεία της μέχρι τις 28 Μαΐου.

Το θεατρόφιλο κοινό την ανέδειξε σε νικήτρια της θεατρικής σεζόν που λήγει σε λίγο καιρό, χαρίζοντας της τρία Θεατρικά Βραβεία Κοινού του Αθηνοράματος για το 2016, τιμώντας το Λεβάν Τσουλάτζε με το βραβείο σκηνοθεσίας, τον Τάσο Ιορδανίδη με βραβείο ανδρικού ρόλου, καθώς επίσης τον Σταύρο Λίτινα με βραβείο σκηνογραφίας.Επίσης απέσπασε βραβείο παράστασης από το κοινό του ηλεκτρονικού περιοδικού All4fun.

 

 

 

Όσοι δεν πρόλαβαν να τη δουν αλλά και όσοι θέλουν να την ξαναδούν θα απολαύσουν έως τα τέλη Μαΐου, τους Ιεροκλή Μιχαηλίδη, Τάσο Ιορδανίδη, Αννίτα Κούλη και Θοδωρή Κατσαφάδο στους κεντρικούς ρόλους μιας παράστασης εμπνευσμένης από το εμβληματικό μυθιστόρημα του σπουδαίου Ρώσου πεζογράφου και στοχαστή. Μια ιστορία μέσα από την επικαιρότητα της εποχής του (1860) όταν ένας φοιτητής κατηγορήθηκε για τη δολοφονία ενός γέροντα με κίνητρα αντίστοιχα του Ρασκόλνικοφ, πρωταγωνιστή του έργου του Ντοστογιέφσκι, κινώντας δυσεπίλυτα ερωτήματα σχετικά την ηθική, τον ανθρώπινο και το θεϊκό νόμο…

 

 

 

Λίγα λόγια για το έργο

 

 

 

Ο Ρασκόλνικοφ, φοιτητής της Νομικής στην Πετρούπολη, διαπράττει το διπλό φόνο μιας γριάς τοκογλύφου και της αδελφής της. Κίνητρο της δολοφονίας ήταν η ληστεία αλλά σε βάθος ο ήρωας φαίνεται πως επιδίωξε να υπερβεί τα ηθικά κοινωνικά όρια. Αν και κατακλύζεται από αντιφατικά συναισθήματα μετά την πράξη του, η έννοια της ηθικής μοιάζει να καταρρέει καθώς η διάκριση μεταξύ καλού και κακού αμβλύνεται στη σκέψη και τη δράση του, παγιδεύοντας τον μεταξύ ενοχής και παράνοιας.

«Γονάτισα όχι μπροστά σου, αλλά μπροστά σε όλη την ανθρωπότητα που υποφέρει.»