Home BLOGS Η Lacoste αποφασίζει να αλλάξει logo και είναι για καλό σκοπό!

Η Lacoste αποφασίζει να αλλάξει logo και είναι για καλό σκοπό!

0
333

Όλα αυτά τα χρόνια έχουμε συνδέσει το brand της Lacoste με το χαρακτηριστικό logo του με τον κροκόδειλο. Σας έχουμε νέα, αυτό άλλαξε!- τουλάχιστον προσωρινά.

 

 

Όπως ανακοινώθηκε από την ίδια την εταιρία, σε όλα τα polo shirts έχουν προσθεθεί πλέον logos από 10 είδη ζώων που βρίσκονται υπό εξαφάνιση, σε μια προσπάθεια να εξαλειφθεί παντελώς αυτός ο κίνδυνος.Τα μπλουζάκια αυτά, που αποτελούν μέρος της νέας καμπάνιας,“SaveOur Species, πρωτοπαρουσιάστηκαν κατά την Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού και συγκεκριμένα την 1η Μαρτίου στο show της Lacoste και έκτοτε έχουν ήδη γίνει sold out!

 

 

Προς τιμήν λοιπόν των ειδών υπό εξαφάνιση του πλανήτη η Lacoste εξαφάνσιε…το γνωστό κροκοδειλάκι της. Ο λόγος, είναι η προσπάθεια στήριξης του Διεθνούς Οργανισμού Προστασίας της Φύσης (International Union for Conservation of Nature (IUCN)) και μαζί με την BETC Παρισιού, η γνωστή μάρκα αφήνει στην άκρη για λίγο το λογότυπο της, το οποίο θεωρείται ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα λογότυπα παγκοσμίως και στην θέση του βάζει πουλιά, ψάρια, ιγκουάνα, χελώνες και ρινόκερους και όχι μόνο.

 

 

lacoste-save-our-species-capsule-logo-designboom-1-818x561.jpg

 

 

 

Η καμπάνια “Save Our Species” σηματοδοτεί την αρχή μιας τριετούς συνεργασίας με την IUCN και φέρνει στο προσκήνιο 10 είδη ζώων που κινδυνεύουν να εξαφανιστούν και θα εμφανιστούν ως λογότυπα της Lacoste για περιορισμένο χρονικό διάστημα.

 

 

s3-ph4659-001-24-default-940_kfm8.jpg

 

 

 

 

 

 

lacoste-logo-change-design-dezeen-2364-col-0-852x852_b7d2.jpg

 

 

Συνολικά έχουν παραχθεί 1,775 φανέλες. Ανάμεσα τους βρίσκονται 30 λογότυπα με Vaquitas (ένα είδος θαλάσσιου θηλαστικού) και 450 φανέλες με το λογότυπο που αντιπροσωπεύει το Anegada Rock Iguana– ο αριθμός τους αντιπροσωπεύει και τον αριθμό των ζώων έχουν μείνει και στην φύση.